Regulamin Usługi telekomunikacyjnej „Doładowanie z IZZI na DoGadania”
§ 1
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki świadczenia Usługi telekomunikacyjnej „Doładowanie z IZZI na DoGadania” (dalej: Usługa), która jest świadczona przez Galena Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000133373, posiadająca numer NIP 6312283637, REGON 276637953, kapitał zakładowy 315.000,00 PLN opłacony w całości (dalej: Galena) na rzecz Abonentów.
- Usługa stanowi usługę telekomunikacyjną w rozumieniu ustawy dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.).
- Abonentem jest osoba posiadająca konto w sieci IZZI lub kartę DoGadania.
- Usługa obowiązuje od dnia 03.04.2020 r. do dnia odwołania przez Galena, o czym Galena poinformuje na swoich stronach internetowych www.izzinakarte.pl oraz www.dogadania.pl z minimum 30-dniowym wyprzedzeniem.
- O ewentualnych zmianach w zakresie Usługi, w tym w szczególności o zaprzestaniu jej świadczenia, Galena poinformuje za pomocą komunikatu zamieszczonego na stronie www.dogadania.pl i na stronie www.izzinakarte.pl.
§ 2
Opis Usługi
- Usługa obejmuje Abonentów, którzy posiadają kartę w sieci komórkowej IZZI na kartę i zlecą przelew środków z konta IZZI na konto karty DoGadania na kwotę minimum 1 zł.
- W ramach Usługi każdy Abonent, który posiada konto w sieci IZZI na kartę może zasilić konto dowolnej karty telefonicznej DoGadania.
- Usługa uruchamiana jest z chwilą zlecenia przez Abonenta przelewu środków z konta IZZI na konto karty DoGadania.
- Abonent w sieci IZZI na kartę może dokonać zlecenia przelewu środków zgromadzonych na koncie IZZI na kartę na konto karty DoGadania poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta i wydanie dyspozycji:
- w systemie automatycznych przelewów IZZI na kartę, który jest czynny całodobowo również w soboty, niedziele i święta. Dostępne kwoty przelewu środków z IZZI na kartę DoGadania to: dowolne kwoty w pełnych złotych od 1zł do maksymalnie 50zł (bez groszy),
- bezpośrednio u Konsultanta Biura Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 dostępne kwoty przelewu środków z IZZI na kartę DoGadania to: 5zł, 10zł 25zł, 50zł (nie są dopuszczalne inne kwoty przelewu).
- Aby zasilić konto karty DoGadania za pomocą IZZI na kartę należy:
- wykonać połączenie z telefonu z numeru w sieci IZZI na kartę na numer Biura Obsługi Klienta
tj.: 799 555 223 lub *223, - podać kwotę przelewu, na którą ma zostać zasilone konto karty DoGadania,
- posiadać na koncie IZZI kwotę minimalną równą zlecanemu przelewowi.
- podać numer seryjny karty DoGadania, której konto ma zostać zasilone.
- Abonent w sieci IZZI na kartę może dokonać zlecenia przelewu środków zgromadzonych na koncie IZZI na kartę
na konto karty DoGadania wielokrotnie w ramach środków posiadanych na koncie IZZI na kartę. - Po zleceniu przelewu środków z konta IZZI na konto karty DoGadania, kolejne zlecenie jest przyjmowane dopiero po wykonaniu poprzedniego.
- Zlecenie przyjmuje się za wykonane dopiero po zasileniu wskazanej karty DoGadania kwotą pobraną z konta IZZI na kartę.
- W przypadku braku odpowiedniej kwoty na karcie IZZI, wystarczającej na realizację zlecenia - środki nie zostaną pobrane a usługa przelewu na kartę DoGadania nie zostanie wykonana.
- Abonent po zleceniu przelewu środków z konta IZZI na konto karty DoGadania otrzymuje powiadomienia wiadomością SMS na numer IZZI z którego została wydana dyspozycja. Powiadomienia dotyczą:
- Potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji - „Przyjęto dyspozycję przeniesienia kwoty xx z numeru IZZI 48xxxxxxxxx na kartę Dogadania numer xxxxxxxx”
- Potwierdzenia wykonania zlecenia - „Przelew wykonany. Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. Zespół IZZI i DoGadania.”
- Informacji o braku środków na wykonanie zlecenia - „Przelewu nie można było wykonać, prosimy o powtórną próbę lub kontakt z Infolinią IZZI *223”
- Środki w kwocie wskazanej przez Abonenta IZZI na kartę zgodnie z ust. 1 do 5 powyżej zostaną pobrane z konta karty w sieci IZZI na kartę, z której wykonane jest zlecenie przelewu i zasilą konto wskazanej przez Abonenta karty DoGadania maksymalnie w ciągu 48 godzin roboczych od dnia przyjęcia dyspozycji zlecenia przelewu.
- Galena nie pobiera prowizji za dokonanie przelewu, o którym mowa w ust. 1 do 5.
- Podane numery Biura Obsługi Klienta: 799 555 223 i *223 są bezpłatne tylko dla połączeń wykonywanych z numeru IZZI na kartę.
- Galena zastrzega sobie możliwość dokonania zmian wysokości dostępnych kwot przelewu (ust.4 a i b), w tym w szczególności likwidacji wybranych kwot przelewu, lub też pobierania prowizji tytułem przyjmowanych dyspozycji, o czym poinformuje na stronach www.izzinakarte.pl oraz www.dogadania.pl.
§3
Procedura reklamacyjna
- Abonent może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy elektronicznie na adres: bok@dogadania.pl lub pisemnie na adres siedziby firmy Galena wskazany w § 4 ust. 2.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail Abonenta, datę zawarcia umowy czyli zakupu doładowania stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji - w tym określenie numeru karty IZZI lub/i karty DoGadania, której reklamacja dotyczy, wskazanie żądania Abonenta, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz podpis.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Galena zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Galena rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na piśmie na adres Abonenta lub elektronicznie na adres poczty e-mail Abonenta, z którego zostało dokonane zgłoszenie, w zależności od tego w jaki sposób zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne.
- Abonent ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
§ 4
Postanowienia końcowe
- Administratorem danych osobowych Abonentów jest Galena sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Skierniewickiej 34A/U01, 01-230 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu realizacji niniejszej Usługi. Abonentowi przysługuje prawo dostępu do treści dotyczących go danych oraz prawo ich poprawiania. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże konieczne w celu skorzystania z Usługi.
- Z Galena można kontaktować się pod adresem: Galena Sp. z o.o., ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa, jak również pod numerami telefonu Biura Obsługi Klienta 22 113 11 11, 799 555 223 lub *223 dostępnym od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:00 oraz pod adresem poczty elektronicznej bok@izzinakarte.pl lub bok@dogadania.pl.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem odpowiednie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Galena dotyczącego świadczenia usługi IZZI na kartę oraz usługi DoGadania, oraz odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Regulamin jest dostępny na stronach internetowych www.izzinakarte.pl oraz www.dogadania.pl oraz w siedzibie Galena.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2020 r. do odwołania.