Najczęstsze pytania

Co to jest Karta DoGadania?

Karta DoGadania jest usługą typu pre-paid, skierowaną do osób dzwoniących z budek telefonicznych. Dzięki niej można wykonywać połączenia na numery stacjonarne i komórkowe zarówno w kraju jak i za granicę. Karta DoGadania to najtańszy sposób na dzwonienie z budki. 


Jak kupić kartę DoGadania?

Dane zakupionej karty zostaną wysłane na adres e-mail podany w formularzu zamówienia w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia.
W wyjątkowych sytuacjach finalizacja zamówienia może potrwać do 48 godzin roboczych.

  • Za pomocą przelewu bankowego:

Dane odbiorcy: Galena Sp. z o.o. ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa

Numer konta:  19 1140 2062 0000 3920 0900 1008

Tytuł przelewu: zakup karty DoGadania

Kwota: 10, 20, 50 lub 100 zł

Aby otrzymać kartę w postaci numeru seryjnego karty i numeru PIN skontaktuj się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta pod numer 22 113 11 11 (najlepiej 48 godzin roboczych po wykonaniu przelewu, gdyż wtedy jest pewność że przelew został już zaksięgowany).

  • W wybranych Zakładach Karnych i Aresztach Śledczych. 

Lista punktów dostępna pod numerem 22 113 11 11.


Jak doładować kartę DoGadania?

  • Za pomocą strony internetowej (doładuj kartę)

Karta zostanie doładowana w ciągu 15 minut. W wyjątkowych sytuacjach finalizacja zamówienia może potrwać do 48 godzin roboczych.

  • Za pomocą przelewu bankowego

Dane odbiorcy: Galena Sp. z o.o. ul. Skierniewicka 34A/U01, 01-230 Warszawa

Numer konta:  19 1140 2062 0000 3920 0900 1008

Tytuł przelewu: numer seryjny doładowywanej karty

Kwota: dowolna

  • Za pomocą przelewu środków z karty DoGadania na inną kartę DoGadania.

Możesz przelać całość środków samodzielnie przez budkę telefoniczną.

Jeśli chcesz przelać część środków skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numer 22 113 11 11.

Dowiedz się więcej.

  • Za pomocą przelewu z IZZI na kartę

Aby przelać środki skorzystaj z usługi Automat lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numer 22 113 11 11.

Dowiedz się więcej.


Co daje połączenie karty DoGadania i karty w sieci komórkowej MOBILNY telegrosik?

Dzięki połączeniu karty DoGadania z MOBILNY telegrosik za rozmowy zapłacisz 10 gr/min - bez żadnych dodatkowych warunków.

To najlepsza i najtańsza oferta na rynku.

Dodatkowo z komórki w MOBILNY telegrosik przelejesz środki na DoGadania:

  • bez konta bankowego,
  • bez wychodzenia z domu,
  • szybko i wygodnie!

Dowiedz się więcej o MOBILNY telegrosik.


Czy karta DoGadania ma termin ważności?

Tak, karta DoGadania posiada 100 dni ważności. Okres ten można przedłużyć kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.


W którym momencie korzystania z karty DoGadania rozpoczyna się naliczanie opłaty?

Naliczanie opłaty za połączenie z karty DoGadania rozpoczyna się dopiero w momencie połączenia z numerem docelowym. Wszelkie wcześniejsze operacje związane z wykonaniem połączenia nie generują żadnych dodatkowych kosztów.


Dlaczego karta DoGadania to najtańszy sposób dzwonienia na komórki z budki?

Karta DoGadania umożliwia ogromne oszczędności na rozmowach telefonicznych, w szczególności dla użytkowników wykorzystujących do dzwonienia publiczne aparaty samoinkasujące, tzw. budki telefoniczne. Połączenia na numery stacjonarne w kraju przy sekundowym naliczaniu kosztują już od 5 groszy za minutę, a czas połączenia naliczany jest sekundowo. 

A dzięki połączeniu karty DoGadania z siecią komórkową MOBILNY telegrosik rozmowy są możliwe za 10 gr za minutę.

Nie ma lepszej oferty na rynku.


Jak sprawdzić stan konta?

Aby sprawdzić stan konta wykonaj połączenie telefoniczne z budki. Po podaniu numeru PIN karty DoGadania, w słuchawce telefonu usłyszysz informację o ilości dostępnych środków na karcie. Dodatkowo, po podaniu numeru docelowego, z którym chcesz się połączyć, usłyszysz ile czasu możesz rozmawiać.


W jakich godzinach jest czynne Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

W soboty, niedziele i święta Biuro nie pracuje.


Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta służy pomocą we wszystkich sprawach związanych z użytkowaniem Karty DoGadania.
Możesz skontaktować się z nami:

Zapraszamy do kontaktu.