Aby przelać środki skorzystaj z usługi Automat lub zleć to naszemu konsultantowi Biura Obsługi Klienta (BOK).
Jak to działa?
AUTOMAT
1. Zasil MOBILNY telegrosik np. dowolnym doładowaniem Play lub poprzez stronę www.mobilny-telegrosik.pl.
2. Zadzwoń pod bezpłatny numer *223 lub 799 555 223 a następnie wciśnij 1 i postępuj zgodnie z instrukcją głosową.
3. Możesz przelać dowolne kwoty w pełnych złotych od 1zł do maksymalnie 50zł.
Usługa jest bezpłatna i czynna całą dobę, również w weekendy i święta.
PRZEZ BIURO OBSŁUGI KLIENTA
1. Zasil MOBILNY telegrosik np. dowolnym doładowaniem Play lub poprzez stronę www.mobilny-telegrosik.pl.
2. Zadzwoń pod bezpłatny numer *223 lub 799 555 223 a następnie wciśnij 0.
3. Możesz przelać kwoty 5zł, 10zł 25zł lub 50zł.
Usługa przelewów przez BOK jest dostępna od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
Przelewy są wykonywane zazwyczaj tego samego dnia, jednak może to potrwać do 48 godzin roboczych.
Regulamin Usługi telekomunikacyjnej „Doładowanie z MOBILNY telegrosik na DoGadania”